چهل و سه سال از خودسوزی ملی سال 1357 گذشت. هر چند ملت ایران امروز در باتلاق شرایط ناشی از این بزرگترین فاجعه تاریخ سرزمینمان دست و پا می زند ولی هنوز جنبه های مختلف پیامدهای دامنه دار و گسترده اجتماعی، اقتصادی و تاریخی این اشتباه مردمی و خیانت دینمداران بر ما عیان نشده است.

نگاهی گذرا بر گوشه ای از کارنامه و برنامه های بی خردانه رژیم اسلامی حاکم بر ایران در بیش از چهار دهه گذشته شاید تصویری از ژرفای زیان بار این حادثه ایران ویرانگر را نشان دهد.

قتل سران کشوری و لشکری ایران در بیدادگاه های انقلاب، کشتار صدها خلبان و افراد میهن دوست کادر ارتش ایران، تحریک مردم عراق به شورش علیه حکومت خود که منجر به حمله صدام حسین به ایران شد، اشغال سفارت آمریکا که تبعات آن همچنان بر گرده ملت ایران سنگینی می کند، لجاجت در تداوم جنگ بیهوده با رژیم بعثی عراق پس از آزادسازی خرمشهر، اعلام آمادگی و برنامه ریزی برای نابودی کشور اسرائیل، حمایت نظامی از رژیم بشار اسد که در کشور خود منفور عام و خاص است، اجرای پنهانی برنامه غنی سازی اورانیوم که منجر به برقراری تحریم های سنگین غرب علیه ایران شده است، اختصاص میلیاردها دلار از خزانه کشور برای حزب الله لبنان، حماس و حوثی های یمن که سبب تیره گشتن روابط همسایگانمان با ایران و ایجاد جو عدم اطمینان و مسابقه تسلیحاتی در منطقه و انزوای بین المللی ایران گردیده و عقد قراردادهای محرمانه طولانی مدت با چین و روسیه که شامل واگذاری منابع طبیعی و امکانات اقتصادی کشورمان می باشد.

افزون بر این در زمینه داخلی و نوع برخورد و رفتار رژیم اسلامی با مردم کشورمان، به روشنی شاهدیم که زیرپا گذاشتن حقوق زنان، دگراندیشان و پیروان ادیان و مذاهب دیگر، بیکاری در ابعاد میلیونی، سقوط سرسام آور ارزش پول ملی، تورم لجام گسیخته، بکارگیری دروغ و تهمت علیه مخالفان، فساد گسترده در میان هیات حاکمه سبب بروز ناامیدی در میان ملت ایران شده و زندگی را بر میلیون ها ایرانی شریف و آزاده سخت و دشوار ساخته است.

برای پایان دادن به شرایط حاکم بر ایرانمان و نجات امروز و آینده کشور از چنگال رژیم خونخوار اسلامی، اشک و آه و افسوس چاره ساز نیست. در راه پر امید پیش رو چاره ای جز این نیست که ما فرد فرد ملت ایران با اراده ای قوی و بازو در بازوی هم علیه این حکومت که هرگز به منافع ملی ایران نیندیشیده و عمل نکرده است، به پا خیزیم و داد خود از این تاراجگران دارایی و فرهنگ و تاریخ خود بستانیم.

ملت ایران اکنون بیش از هر زمانی در چهل سال گذشته آماده سرنگونی رژیم اسلامی حاکم بر کشور است.

همانگونه که از تاریخ آموخته ایم، اطمینان داریم ایرانیان بی تردید دوره شوم و سیاه این دستاربندان قرون وسطایی را نیز همچون حمله اسکندر و مغول و تاتار و اعراب پشت سر خواهند گذاشت و کشور را آزاد ساخته و بر سرنوشت خویش مسلط خواهند شد.

پاینده ایران                             زنده باد ملت بزرگ ایران                                     حزب مشروطه ایران