تکذیب

29 تیر ۱۴۰۱ / 20 ژوئیه ۲۰۲۲

 

به آگاهی می‌رساند نامه‌ای که خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد در اعتراض به قراردادهای بین جمهوری اسلامی و دولت‌های روسیه و چین با امضای شماری از چهره‌های سیاسی اجتماعی و هنری ایرانیان خارج از کشور، از جمله آقای فواد پاشایی دبیرکل حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) در فضای مجازی منتشر شده است ( صرف نظر از محتوای آن) بدون اطلاع، مشورت و موافقت آقای پاشایی بوده و ایشان متن نامه را نخوانده و امضا نکرده‌اند و در واقع امضای آقای پاشایی جعل شده است.

امضای شماری از افراد دیگر نیز بی اطلاع آنان در زیر نامه گذارده شده است. بر این پایه بی‌تردید تمامی و یا نزدیک به تمامی کسانی که نامشان به عنوان امضاکنندگان این نامه آورده شده هیچ اطلاعی از این امر نداشته‌اند. استفاده از این روش‌های نادرست محصول ذهن بیمار مزدوران جمهوری اسلامی است که تصور می‌کنند می‌توانند فضای سیاسی جامعه ایرانی خارج از کشور را گل‌آلود سازند.

حزب مشروطه ایران در تمامی سال‌های فعالیت خود همواره با کلیت سیاست‌های ایران ویرانگر رژیم جمهوری اسلامی به شدت مخالفت کرده است که شامل قراردادهای منعقده با روسیه و چین نیز می‌باشد و چنین قراردادهایی را نشانه بارز وطن فروشی مقامات حکومت ولایت فقیه می‌داند.

 

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)