یورش به حریم دانشگاه صنعتی “شریف” را محکوم میکنیم

11 مهر ۱۴۰۱ / ۳ اکتبر ۲۰۲۲

 

یورش نیروهای سرکوبگر رژیم پلید جمهوری اسلامی به دانشجویان آزادیخواه دانشگاه صنعتی “شریف” و ضرب و شتم و دستگیری شمار زیادی از آینده سازان ایران را به شدت محکوم می‌کنیم و خواهان آزادی آن‌ها و نیز کلیه کسانی هستیم که به دلیل استفاده از حق آزادی بیان در اعتراض‌های خیابانی بازداشت شده‌اند. بی‌تردید آمران و ماموران این واقعه در دادگاه ملی محاکمه خواهند شد و باید پاسخگوی اعمال شنیع خود باشند.

حکومت غارتگر اسلامی که در ذات خود مخالف آزادی، دمکراسی و حقوق بشر است به جای توجه به خواست دانشجویان و مردم غیور ایران بار دیگر دست به اسلحه برده است تا شاید بتواند این انقلاب ملی را نابود سازد، اما رهبر خائن، مسئولان خونخوار و نوکران ولایت فقیه این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

تداوم مبارزات دانشجویان در دیگر دانشگاه‌های ایران و نیز حضور مردم در صحنه اعتراضات به خوبی نشان دهنده سرنوشت این حکومت ایران ویرانگر است، همان‌گونه که انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی “شریف” اعلام کرده است ملت ایران از این رژیم عبور کرده و “فاتحه این حکومت را خوانده است”.

ضمن پشتیبانی کامل از خواست‌های دانشجویان و ملت ایران برای رسیدن به آزادی و جدایی دین از حکومت؛ بر ضرورت اعتصاب‌های سراسری دانشجویان، فرهنگیان، کارگران، کارمندان و اصناف کشور برای براندازی جمهوری اسلامی و سران جنایتکارش تاکید می‌کنیم.

اطمینان داریم ملت ایران با اتحاد، اعتصاب و نافرمانی مدنی رژیم ستمگر و جنایت پیشه حاکم را سرنگون می‌سازد و دوران آزادی و سازندگی میهن عزیزمان را آغاز خواهد کرد.

 

پاینده ایران                         زنده باد ملت بزرگ ایران                        حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)