دوشنبه 28 آذر ۱۴۰۱ / 19 دسامبر ۲۰۲۲

 

برگزاری شب یلدا تداوم مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی

 

مبارزه ملت ایران با جمهوری پلید اسلامی از آغاز برقراری این حکومت ضد ایرانی تاکنون در جنبه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ادامه دارد.

جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته بی‌وقفه و با تمام قوا کوشیده است تا عناصر فرهنگی جامعه‌مان را به تدریج کمرنگ کند، زیر پا نهد و نسل نوجوان و جوان ایران را با مغزشویی از سنت‌های تاریخی دور و بیگانه سازد. جلوگیری از برگزاری جشن تیرگان و چهارشنبه سوری، تغییر نام سیزده بدر به روز طبیعت و کوشش برای القای نوروز به عنوان روز تولد “حضرت آدم” نمونه‌هایی از برخورد این رژیم دیو صفت با نمادهای فرهنگی ملت ایران است.

اکنون که مبارزه سیاسی و اعتراض‌های خیابانی علیه جنایت‌های بی‌شمار جمهوری فاسد اسلامی به بالاترین سطح ملی خود در سراسر ایران رسیده است، بر ماست که بر مبارزه فرهنگی خود پای فشاریم و در این جبهه نیز برنامه‌های ضد ایرانی حاکمان را خنثی کنیم.

برگزاری پرشور آیین‌ها و جشن‌های ایرانی از جمله مهرگان، شب یلدا، چهارشنبه سوری، نوروز و سیزده بدر را در این شرایط تاریخی، در کنار اعتراضات و اعتصاب‌ها، امری لازم و شایسته می‌دانیم تا در همه جنبه‌های زندگی، رژیم ایران ویرانگر حاکم را به چالش کشیم و با ایستادگی و مقابله همه جانبه با قوای اهریمنی و فرسودن آن، روز رهایی کشورمان را نزدیک‌تر سازیم.

 

پاینده ایران               زنده باد ملت بزرگ ایران               حزب مشروطه ایران(لیبرال دمکرات)