روز جهانی زن بر زنان مبارز ایران گرامی باد

هشتم ماه مارس، روز جهانی زن، امسال در شرایطی فرارسیده که زنان مبارز ایران با جانفشانی‌های خود در انقلاب “زن زندگی آزادی”، اراده پایدار و کوشش بی‌همتای خود را برای رسیدن به آزادی و برقراری دمکراسی و سکولاریسم در سرزمینمان به جهانیان نشان داده‌اند.
سرافرازیم که شیرزنان ایران با حضور پیگیر و سرنوشت‌ساز خود در میدان نبرد با جمهوری ایران ویرانگر اسلامی روحی تازه به مبارزات ملت بزرگ ما برای غلبه بر عقب‌ماندگی و خرافات دمیده‌اند.
اطمینان داریم زنان شجاع و خستگی ناپذیر ایران که دو سده گذشته از طاهره قرت‌العین تاکنون همواره در جدال با خرافات و نابرابری و تلاش برای کسب حقوق برابر بوده‌اند، خواهند توانست در انقلاب ملی ایرانیان رژیم جنایتکار اسلامی را که برای تداوم حکومت قرون وسطایی خود از هیچ جنایتی حتی مسموم سازی دختران جوان ایران خودداری نکرده است، از اریکه قدرت به زیر کشند و دوش به دوش مردان آزادیخواه ایران جامعه‌ای آزاد و آباد را پی‌ریزی کنند.
روز جهانی زن را به همه زنان ایرانی شادباش می‌گوییم و ضمن ستایش از کوشش‌های آنان بار دیگر بر پشتیبانی خود از بیانیه جهانی حقوق بشر از جمله برابری حقوق زنان و مردان در سرزمین خود، دمکراسی و جدایی دین از حکومت تاکید می‌کنیم.

پاینده ایران زنده باد ملت بزرگ ایران حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)