حملات تروریستی و تجاوز به خاک اسرائیل را محکوم می کنیم

نیروهای حماس و جهاد اسلامی با حملات موشکی و همه جانبه به شهرها و مناطق مسکونی اسرائیل و تجاوز به خاک این کشور و کشتن و گروگانگیری گروهی از نظامیان و غیرنظامیان, بار دیگر ماهیت تروریستی خود را نشان دادند.
ضمن ابراز همدردی با ملت سلحشور اسرائیل, به ویژه خانواده های کشته شدگان و مجروحان حملات تروریستی که از صبح شنبه آغاز شده است, عملیات شاخه های نظامی حماس و جهاد اسلامی و دیگر مشارکت کنندگان در این عملیات را به شدت محکوم می کنیم.
اطمینان داریم که دولت و ارتش اسرائیل با استفاده از حق مشروع دفاع از کشور و ملت اسرائیل, متجاوزان به خاک و قاتلان شهروندان خود را به سزای اعمالشان خواهند رساند و دیگر بار امنیت و آرامش را برقرار خواهند ساخت.
هرچند مسئولیت اقدامات تروریستی و کشتار امروز ملت اسرائیل متوجه رهبران سازمان های حماس و جهاد اسلامی و همدستان آنان است, اما جهان می باید به نقش بزرگ کمک های مالی, تسلیحاتی و تدارکاتی جمهوری اسلامی حاکم بر ایران به این سازمان های تروریستی نیز توجه بایسته را مبذول دارد و واکنش لازم را نشان دهد.
در حالی که منطقه خاورمیانه با درایت رهبران کشورهای عربی و اسرائیل بر پایه پیمان ابراهیم به سوی برقراری صلح و آرامش و برقراری آینده ای روشن برای همه ملت های منطقه پیش می روند, جمهوری اسلامی مسلط بر ایران با تحریک و تبلیغ و تشویق نیروهای وابسته به خود می کوشد بحران های پیاپی ایجاد و شرایط را در حالت تخاصم و رویارویی نظامی نگه دارد تا بتواند ضمن سرکوب آزادیخواهان درون کشور به گسترش نفوذ در میان سازمان های تندرو و جنگ طلب ادامه دهد.
بی تردید ملت ایران هیچ تفاهم و همراهی با سیاست های آشوب طلبانه و کینه توزانه جمهوری اسلامی ندارد و خواهان برقراری بهترین روابط با همه کشورهای خاورمیانه و صلح و آرامش در منطقه است

پاینده ایران                              زنده باد ملت بزرگ ایران                             حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)