جنگ افروزی جمهوری اسلامی را به شدت محکوم میکنیم.

جمهوری ضد ایرانی اسلامی که از روز به قدرت رسیدن با بحران آفرینی به بقای خود ادامه داده است، بار دیگر با زیر پا گذاشتن منافع ملی ایران، ماهیت تنش آفرین و تجاوزکارانه خود را با حمله موشکی به خاک اسرائیل نشان داد.

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) حمله جمهوری اسلامی حاکم بر کشورمان به اسرائیل را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند و مسئولیت کلیه پیامدهای دفاع دولت اسرائیل در مقابله با این تجاوز آشکار را متوجه رژیم ولایت فقیه می‌داند.

مشکلات و اعمال سازمان‌های تروریستی حماس و حزب‌الله لبنان، تحت هیچ شرایطی ربطی به مردم ایران نداشته و نخواهد داشت و جنگی که رژیم اسلامی علیه اسرائیل آغاز کرده است به هیچ وجه جنگ ملت ایران با اسرائیل نیست. ملت صلح طلب ایران نه تنها هرگز هیچ خصومتی با دولت اسرائیل نداشته و ندارد، بلکه خواهان دوستی و برقراری بهترین روابط با ملت اسرائیل است و آرزو می‌کند صلح و آرامش در خاورمیانه برقرار شود.

هیات حاکمه جمهوری اسلامی که با سوء استفاده از سرمایه و توان ملی و به قیمت فقر ملت ایران به ایجاد سازمان تروریستی حزب‌الله لبنان و سپس پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از آن و حماس و حوثی‌ها پرداخته است، بداند که در دادگاه‌های ملی باید پاسخگوی جنگ آفرینی‌ها و به خطر انداختن تمامیت ارضی کشورمان باشد.

ضمن آرزوی سرنگونی هرچه زودتر این رژیم اهریمنی توسط ملت سرفراز ایران، یک دل و همصدا با هم میهنانمان به بانگ بلند می‌گوییم:       نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران.

 

پاینده ایران                       زنده باد ملت بزرگ ایران                        حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)